19/06/2018
Les Cooperatives d’Ensenyament juntament amb la FAPA col·laboren anualment amb el programa de motxilles solidàries.
Molts dels nins i nines beneficiaris del suport dels Antics Alumnes Solidaris de Montesion, coneguts com a “Solidaris” no tenen material escolar ni motxilles en començar l’escola, una situació que també algunes APIMA han comentat.
Són moltes les famílies que compren motxilla nova i estoig cada curs escolar. Per això, us demanam que a final de curs, el darrer dia, deixeu la motxilla que ja no usaran més els vostres fills/es a l’escola (si fos possible, ja rentada). Les farem arribar tant als nins i nines beneficiaris dels “Solidaris”, com a altres escoles que ho demanen.
Per enguany, de cara a l’inici del curs 2018/2019 us demanam un esforç més. Voldríem contribuir a que tots els nins i nines comencin el curs amb material escolar nou. Les propostes de materials que són necessaris són:
retoladors, capsa 10 o 12 colors llapis, capsa 10 o 12 colors barres de cola ceres gruixades, capsa 10 o 12 colors ceres fines, capsa 10 o 12 colors carpetes (DIN A4) quaderns de quadres (DIN A4)
En aquest projecte hi col·laboren FAPA Mallorca, l’Associació d’antics alumnes de Montesion “Solidaris”, les Cooperatives d’ensenyament i si voleu vosaltres.
Per coordinar la recollida i aclarir dubtes posau-vos en contacte amb info @ fapamallorca.org – 971432131.
DONATIUS ONG Solidaris – ES19 0487 2099 1120 0001 6218 Concepte: APORTACIÓ MOTXILLES SOLIDÀRIES