Comunicat per la PAU

03/03/2022 Información general

Comunicat per la PAU

En els temps que ens ha tocat viure, no podem viure al marge del que està passant. L’educació no es pot quedar al marge, silenciada sense dir que totes i tots REBUTJAM qualsevol conflicte armat, mort, exili… i que tenim per damunt de tot, el dret a la vida, a la llibertat, a la seguretat, a expressar el que pensam i sentim, a viure a la nostra terra.

Per això deim: Sí al RESPECTE. Sí al camí de la BONDAT. Sí a la PAU.

Des del nostre centre volem condemnar la violència i l’ús d’armes per solucionar un conflicte territorial. Els drets humans són bàsics per una societat en llibertat i amb respecte i s’han de garantir per a tothom.

L’educació, ha de conscienciar i educar en la pau, la convivencia, en no estar silenciats com a ciutadans i ciutadanes. Sempre, però avui més que mai ha de manifestar el seu rebuig a qualsevol conflicte armat.

“La pau no és només l’absència de la guerra; mentre hi hagi pobresa, racisme, discriminació i exclusió, difícilment podrem assolir un món de pau.”
Rigoberta Menchú