28/11/2016 Activitats, Sortides i Excursions
El proper dimarts 29 de novembre els alumnes de 6è de Primària realitzaran l’excursió de Projecte Serra de Tramuntana del Dep. d’E. Física.
La sortida serà a les 9.15 i la seva arribada a les 16.50 hores (s’ha de tenir en compte dur berenar, aigua, i dinar els nins que no són de menjador).
La sortida està enmarcada dins el projecte GR-221 que farà que tots els nins que passin la seva escolarització a Aula Balear hagin fet gran part de la GR-221 (ruta de pedra en sec). La ruta que realitzaran els alumnes serà des de Sant Elm (La Trapa)
Els alumnes que no hagin d’assistir a la sortida hauran de signar el full de sortida a la secretaria del centre. Podeu descarregar-lo a la secció "Administració/Tràmits" o demanar-lo a la secretaria de l’escola.
Recordam que cal avisar en cas de voler fer ús del servei de menjador mitjançant tiquet.
Atentament, Les tutores de 6è d’Educació Primària i Depart. d’Educació Física.